Skärpning

Nu måste jag skärpa mig. I en veckas tid, minst, har jag slarvat med vad jag äter. Inte bra…

Det har blivit massor med godis, chips och andra onyttigheter och visst känns det lite bra under tiden jag mjölar i mig men jag vet ju att det inte är bra för mig så nu får det vara bra! Igår storhandlades det och jag köpte en jättestor vattenmelon och färska morötter i knippe och det borde kunna bli vettiga ersättningar för godiset och chipsen. Hoppas jag.

Nu är det skärpning som gäller.

För övrigt gick jag upp klockan 5 i morse och sprang 8,88 km. Det kändes bra i alla fall 🙂

One response to this post.

  1. Japp. Nu blir det väl vatten för dig på midsommar. Nåt annat är väl inte att tänka på? 🙂

    Svara

Kommentera

