Sjuk igen

Igår morse skulle jag gå upp lite före resten av familjen för att hinna med ett träningspass på 1,5-2 timmar men jag kände ganska direkt efter att jag gått upp att halsen inte var som den skulle och att kroppen inte kändes helt ok. Så träningspasset uteblev och dagen fylldes istället av roliga saker som att städa och fixa lite i huset efter ombyggnationen av källaren.

I natt vaknade jag och toksvettades. Inte ett gott tecken… Och när jag lite senare vaknade för att gå upp så kändes kroppen och halsen precis som morgonen innan. Så det blev en hemma-dag idag med vila och lugn och ro. Förhoppningsvis är jag tillbaka i matchen imorgon och med lite tur så känner jag mig tillräckligt bra för att springa 6-timmars i Trollhättan på lördag. Men vi får se…

3 responses to this post.

  1. Krya på dig.
    Är själv tokförkyld för tillfället.

    Svara

  2. Ah, trist. Men det verkar vara ngt i luften nu; har en hälft här som är tokförkyld också. Krya på dig, och hoppas du kommer i ordning innan Trollhättan; jag hoppar över Knorren i år tyvärr, måste vara förnuftig och inte dra på mig mer elände så jag åker till Finland och badar bastu i stället 🙂

    Och ang. ditt inlägg om bloggförsummelse… känner lite likadant när jag inte är inne och kommenterar andras bloggar så mycket. Men är här och smyger nästan dagligen ändå.

    Svara

  3. Posted by marathonjohan on 22 juni 2010 at 12:34

    @Kristian: Usch då, krya på dig själv! Fick tips om kiwi och Actimel igår och passar vidare den bollen.

    @Snorkkis: Kanske pollen som är i luften? Men visst, det är ju som du skriver, man läser bloggarna men har sällan tid att kommentera. I alla fall är det så för mig. Kul att veta att du ändå är här och tittar till mig ibland 🙂

    Svara

Kommentera

