Bloggförsummelse

Jag vill egentligen bara säga ett litet förlåt till alla bloggare som jag brukar lämna en liten kommentar hos. Och jag gör det såhär via min egen blogg.

Jag har försummat er, mina kära bloggvänner. Jag har bloggat sporadiskt om lite marathon och lite löpning men inte kommenterat era fina och innehållsrika bloggar. Varför? Jo, för att det har varit fullt upp med annat. Jobbet tar sin tid, familjen tar sin tid och nu så här på våren/sommaren så tar även huset och trädgården sin tid.

Det är bara ursäkter, jag vet, men ändå…

Jag ska bättra mig!

2 responses to this post.

  1. Maj/juni brukar vara väldigt körigt, allt ska bli klart innan sommaren på jobbet och samtidigt är det diverse avslutningar/sommarfester på dagis eller skola. Samtidigt som hus och trädgård ska tas om hand. Fullt ös på alla fronter… 🙂

    Svara

  2. Posted by Ingemar B on 19 juni 2010 at 15:34

    För att inte tala om fotbolls-VM i år !!!

    Svara

Kommentera

