Stockholm Marathon 2010

Det blir ett kort inlägg eftersom jag skriver det från min iPhone på tåget.

Min sluttid i 2010 års upplaga av Stockholm Marathon blev 4:29:28.

Nöjd? Nja, hade ju ett mål på 4:13 ungefär men kroppen och psyket ville inte som intellektet idag. Imorgon kommer jag vara nöjd. Tror jag i alla fall!

En fantastisk dag i Stockholm med många trevliga möten!

Och ett stort grattis speciellt till LöparJanne som persade snyggt på sin födelsedag!

Mer utförlig beskrivning om loppet kommer inom kort.

5 responses to this post.

  1. En mara är alltid en mara och en grym prestation så jag tycker du ska vara nöjd ändå! Grattis!!

    Svara

  2. Hoppas att du är nöjdare idag! Och tack för grattishälsningen! Bara att genomföra en mara är grymt. Såg dig inte igår, missade många där som jag trodde att jag skulle träffa på innan start.
    Men grattis till ytterliggare en avklarad mara!

    Svara

  3. Bra jobbat Johan!

    Det var roligt att springa om dig. 😛

    Svara

  4. Precis som de andra skriver så är det bra gjort bara att genmföra en mara. Gratulerar!

    Svara

  5. Bra jobbat Johan!
    Jag fick också slita hund och låren lämnade in vid ca 28 och därefter var det bara å gå… Har varit besviken i några dagar på tiden men börjar bli alltmer sugen(revansch?) på att springa igen nästa år.

    Kommer fortsätta följa bloggen!

    Svara

Kommentera

