Ett dygn kvar till Varvet

Klockan 14:24 imorgon startar jag! Håll alla tummar och tår ni har!

Jag kommer vara klädd i svarta korta shorts, grönt linne med jogg.se-tryck på och troligtvis svart keps, också med jogg.se-tryck på. Ser du mig i vimlet, kom gärna fram och hälsa!

Det ska bli kul detta 🙂

För er som inte kan eller vill vara på plats så kommer twitter-feeden att vara igång fram till strax före start och återupptas med resultatrapportering efter målgång. Tyvärr ingen liverapportering. Jag kommer inte ha tid att stanna 🙂

4 responses to this post.

  1. Lycka till! Kanske ses vi bland alla miljoner (känns som miljoner iaf) ben 🙂

    Svara

  2. Ja jäklars vad roligt det ska bli! Jag ska hålla utkik efter dig, själv är jag klädd i blått klubblinne med Simlångsdalens IF:s snygga klubbmärke, och vit craftkeps. Men jag startar å andra sidan en evighet efter dig så chansen är väl liten att vi stöter på varandra. 🙂 Lycka till hur som helst!

    Svara

  3. Stort lycka till! Kommer att sitta och refresha resultatlistorna stup i ett!

    Svara

  4. Lycka till! Jag startar en halvtimme efter dig i liknande outfit, håller utkik! 🙂

    Svara

Kommentera

