Jag är redo…

Idag körde jag sista passet inför Göteborgsvarvet som går av stapeln på lördag, om nån missat det… 5,1 km snabbdistans blev det som slutade i ett snitttempo på ca 4:30. Helt nöjd!

I eftermiddag ska nummerlappen hämtas ut och därefter är jag verkligen HELT redo och klar för start!

Bring it on… Nu ska halvmara-rekordet slås för andra gången i år 🙂

Fast jag är nöjd om jag kommer under 1:50 vilket är mitt officiella mål 🙂

4 responses to this post.

  1. Go! Go! Go!

    Svara

  2. Bra jobbat! Och snabbt gick det… Det kommer att bli ett riktigt bra Göteborgsvarv på lördag. 🙂

    Svara

  3. Posted by Lena on 21 maj 2010 at 09:18

    Med den snabbheten i benen så kommer det gå lätt;)
    Själv kommer jag att persa (att det sedan beror på att jag aldrig sprungit HM innan, är en annan sak)…
    Blev även lite inspirerad av att testa lunchlöpning, men enda är att kontoret ligger på Kungsgatan och jag är faktiskt inte helt bekväm att tassa iväg i löparstassen mitt under lunchen. Men det kanske man kan komma över?
    Lycka till på varvet!

    Svara

  4. Posted by marathonjohan on 21 maj 2010 at 10:03

    @Janne: Det vet du!

    @Lena: Snabbt och lätt ska det gå! Och vara kul! Lunchlöpning funkar hur bra som helst för mig. Hade kanske inte heller varit bekväm att ge mig ut mitt i innerstan, typ Avenyn, men det är väl bara att springa därifrån då… Och man kommer nog över det. Det tog ett år innan mina kollegor slutade kommentera mina tights!

    Svara

Kommentera

