Doktorns ordination

Så kom jag till slut in till doktorn med min mage. Och han klämde och kände lite här och där och tog lite prover och undrade lite grejer och sen så var det bra med det. Har ett prov jag ska ta hemma också och lämna in under veckan.

Men det bästa av allt var att doktorn ordinerade löpning som symptombehandling! För att sätta fart på tarmarna och för att få all luft som av någon anledning samlats i magen att komma ut, helst i form av rapar (hur ofräscht det än må vara). Så jag gav mig ut på en 4 km runda i lugnt tempo i eftermiddags och det funkade nog. Jag rapade i alla fall de första 2 kilometrarna och på eftermiddagen/kvällen har det känts betydligt bättre!

Och så fick jag ju testat klockan också, men det kommer en recension om den i ett separat inlägg, kanske imorgon!

2 responses to this post.

  1. Hur går det för dig? Klart nyfiken på hur din nya klocka fungerade… Hoppas att luften gått ur dig! Något jag inte ska säga när vi ses i Göteborg till Varvet 😉

    Svara

  2. Posted by marathonjohan on 23 april 2010 at 10:09

    @Janne: Läs det senaste inlägget 😀

    Svara

Kommentera

