Mag- och snuvproblem

Åh, vad jag hade bespetsat mig på att göra ett första pass med min nya Garmin Forerunner 310XT i helgen. Jag hade laddat den och gjort alla inställningar rörande vikt och längd m.m. för att kaloriberäkningen skulle stämma men när jag gick och la mig på fredagskvällen så var magsmärtan tillbaka. Detta – tillsammans med det faktum att det blåste halv storm här i lördags – gjorde att det inte blev någon träning av överhuvudtaget.

Söndagen blev inte bättre den. Magen fortsatte att bråka med mig och dessutom var jag snuvig och kände mig lite tjock i halsen. Min första tanke var såklart att ”Nu ska jag SÅKLART bli förkyld…” men det verkar som att det var/är pollenallergin som sätter in nu. Har bokat tid för kontroll så att jag vet vad jag är allergisk mot. Kan ju vara bra att veta liksom 🙂

Så nån test av klockan har det inte blivit än, men håll ut. En recension kommer så snart jag hunnit med att testa den!

One response to this post.

  1. Tungt. Jag förstår hur sugen du är på att testa den. Krya på dig!

    Svara

Kommentera

