Ytterligare en mil

Lite trött, lite blöt, men med ytterligare en mil i benen

Lite trött, lite blöt, men med ytterligare en mil i benen

Igår snörade jag på mig skorna strax innan lunch och gick ut. Hmm, det regnade lite lite lite, men det var knappt märkbart. Hade egentligen bara tänkt mig 7 km men allt kändes sååå lätt så det blev en mil istället. Från jobbet, längs kajen bort till Klippan och tillbaka.

Hade inte förväntat mig att det skulle gå så lätt eftersom jag de två senaste veckorna haft en veckototal på över 30 km men det kanske var tack vare det? 🙂

Under passet började det regna mer och mer och det var ett ganska ordentligt regn när jag väl var tillbaka en knapp timme senare. Lite trött, lite blöt men med ytterligare en behövlig mil i benen.

Passade på att göra lite knäböj och lite ”kast med liten Lillkille” och annat bus med just Lillkillen på kvällen så det blev 10 minuters styrketräning också…

2 responses to this post.

  1. löpning och regn det är som ljuv musik.

    Svara

  2. Härligt med 1 mil till i benen. Lite nederbörd är ju ganska skönt så länge den inte är vit och kommer ned i kristaller… 🙂

    Svara

Kommentera

