Jag har världens bästa fru

Jag antar att en del fruar kommer protestera mot rubriken, och kanske ännu fler män som tycker att deras fruar är bättre, men jag tycker att min fru är den bästa. Det finns det många anledningar till men den senaste anledningen är att hon här om dagen kom hem och berättade att hon anmält mig till Jonas Coltings senaste påhitt kallat ”Den nakna löparen”. Detta är en löparclinic om löpsteg, barfotalöpning, pose-teknik och inspiration.

Klicka på bilden för att läsa mer

Klicka på bilden för att läsa mer

Själv hade jag läst om detta i Runners World och tänkte att det nog kunde vara kul men jag hade troligtvis aldrig kommit på tanken att anmäla mig själv…

Tack älskling (om du läser detta)! Det kommer bli tokroligt!

8 responses to this post.

  1. Det är ju toppen att du tycker att din fru är den bästa. Precis som det ska vara ju. Nu inspirerade du mig att också anmäla mig, så då tycker jag också att du har världens bästa fru, eftersom det ju typ blir hennes förtjänst…

    Svara

  2. Låter ju superkul även om jag måste protestera å de grövsta när det gäller vem som har bäst fru.. Nu har jag ju iofs inte träffat din så detta är ju taget rakt ur luften, jag kan ju inte veta om du rågar vara gift med Sandra Bullock så jag kanske skall vara tyst.

    Svara

  3. Låter kanonkul!

    Sån fru vill jag också ha 🙂

    Svara

  4. Jag tror att det är ett trick från frun för att du ska börja springa omkring naken 🙂 … då skulle jag mer säga att du har en ytterst skarp fru.

    Tycker clinicen verkar jätte intressant! Hoppas den blir givande.

    Svara

  5. Posted by Annette on 16 mars 2010 at 11:51

    Oj, nu har jag mycket att leva upp till 🙂
    Misstänkte att anmälningen skulle bli uppskattad, men inte att jag skulle bli så höjd till skyarna.

    Svara

  6. Japp jag är också anmäld till detta och jag vet att Benet också är anmäld. Vilken av dem ska du på?
    Blir antagligen väldigt lärorikt!

    Svara

  7. Posted by marathonjohan on 18 mars 2010 at 16:00

    @mina: Kul att du också anmälde dig! Och visst är det så det ska vara!

    @Piratfarsan: Sandra Bullock har inget att sätta emot min fru! 🙂 Tycker jag i alla fall

    @mialena: Ska kolla om du får låna henne då 🙂

    @Snorkkis: Hon är skarp, men jag vet inte om det var hennes baktanke (no pun intended). Jag hoppas också det blir givande!

    @Annette: Ja du älskling! Så är det!

    @Dunceor: Jag ska gå i Göteborg! Ni då?

    Svara

  8. Vi ska gå i Malmö som är i höst.

    Svara

Kommentera

