3 underbara kilometrar

Tre kilometer är inte mycket, men när man har varit sjuk en dryg vecka och får svettas en kvart på löpbandet igen känns det underbart.

Jag brukar ha som regel att det första passet efter en sjukdomsperiod ska vara maximalt 4-5 km och idag gjorde tidsbristen att det bara blev 3. Allt kändes i alla fall bra och förhoppningsvis kan det bli ett pass på en mil ungefär om någon/några dagar. Känner att jag måste börja få upp lite distans i mina pass nu inför vårens och sommarens maror och halvmaror!

Februari 2009 landade jag på 2 km pga sjukdomar, detta är ju redan passerat och jag hoppas på mycket mer ändå.

5 responses to this post.

  1. Vad skönt att du är igång igen! Ladda nu med massa vitaminer (B är bra för immunförsvaret) och go for it!

    Svara

  2. Härligt att du är på banan igen… Menar ”bandet igen”… 🙂 3 km är en bra start, det viktiga är att du har fixat de första kilometrarna…
    Kör hårt nu och håll dig frisk!

    Svara

  3. Grattis.. Härliga tider, strålande tider 🙂

    Svara

  4. Välkommen tillbaka till löpningen. Skynda långsamt.

    Svara

  5. Välkommen!

    Svara

Kommentera

