Frisk!

Wheeyyy! Jag är frisk! Jag tror det i alla fall…

Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag drar på mig de mest konstiga grejer. Så även nu.
Tidigare i veckan var jag hos doktorn som trodde att jag hade fått ett coxsacki-virus (tror jag att det hette) eller så hade jag mul- och klövsjukan. Va liksom?! Är jag en ko? Hade jag varit Janne så hade jag gjort ett schysst fotomontage, men det kan jag inte…

Imorgon blir det tillbaka till både löpband och jobb! Äntligen… gäller båda!

2 responses to this post.

  1. Skönt att du är på bättringsvägen! Hejar och håller tummarna! 🙂

    Svara

  2. Skönt. Lycka till med jobbandet och löpbandet i morgon!

    Svara

Kommentera

