Fartlek på öppet hus

Nu i helgen har/hade mitt gym – Sportlife Stigs center – öppet hus och det märktes tydligt när jag kom dit igår för att köra ett kort fartlekspass. Det brukar vara sådär 2-3 löpband som är upptagna (vilket lämnar kanske 7-8 stycken lediga) men igår fanns det bara ett band ledigt och på dess display stor det ”ERR” med stora bokstäver vilket fick mig att tro att nåt var fel. Som den tekniker jag är drog jag ur sladden och satte i den igen och vips så funkade det 🙂

Fick till 5 km fartlek med en snittfart på 4:53 min/km. Bra, skönt och ganska jobbigt med stundtals riktigt höga farter!

4 responses to this post.

  1. Dra ur sladden och sätta i den igen, hehe,, en alldeles för underskattad teknik när det gäller teknikaliteter.

    Svara

  2. Hehe, är det likvärdigt med datorvärldens ”boota om” 🙂

    Svara

  3. Posted by marathonjohan on 25 januari 2010 at 09:52

    @Piratfarsan: Precis… Undrar varför det ”alltid” funkar?

    @Petra: Visst är det så! Och det funkar!

    Svara

  4. Tänk om alla kunde vara lika duktiga och bara starta om… Då skulle jag slippa en massa onödiga samtal.
    Skönt med ett riktigt fartpass, då känner man att kroppen fått sig en omgång efteråt 🙂

    Svara

Kommentera

