Efterlängtad fotvård

Idag besökte jag för första gången på länge ( > 1 år ) min fotvårdssalong! Oj, vad det var skönt.

Jag har ändå ganska lättskötta fötter och jag försöker ta hand om dem så gott det går hemma, men då och då är det skönt att komma iväg till nån som verkligen kan fixa till små liktornar och fila bort ojämnheter bättre än jag kan!

Så om du inte har varit hos fotvården på länge: Gå dit nu! Det är helt klart värt de få hundralappar det kostar!

Finns du i Göteborg så kan jag tipsa om ”min” salong!

3 responses to this post.

  1. Posted by Joel on 18 januari 2010 at 18:59

    Jag har tänkt gå hur länge som helst. Har alltid haft babylena fötter men sedan vi flyttade hit och fick kalkrikt vatten har de torkat ut. Igår kom en självspricka på ena tån. Riktigt sur på mig själv nu…

    Svara

  2. Och efterlängtat blogginlägg 🙂 . Lät riktigt lyxigt och bra med fot-vården. Löpare behöver sånt!

    Svara

  3. Posted by marathonjohan on 25 januari 2010 at 09:49

    @Joel: Så har mina också varit men jag vet inte varför de börjat bråka nu…

    @Sofie: Tack! Ja, det var lyxigt och skönt! Blir nog kanske en ”bi-monthly” tradition

    Svara

Kommentera

