Gott nytt träningsår 2010

Så var det nytt år igen… Personligen tycker jag att 2009 har gått ganska snabbt men när jag tänker tillbaka så har det ändå hänt en hel del grejer, både vad gäller träning, jobb och familj. Jag har ju bl.a. hunnit vara pappaledig i 5 månader för att bara nämna nåt…

En reflektion om träningsåret 2009 kommer så småningom, tillsammans med en rapportering om planerna vad gäller träning och tävling för 2010, men tills dess:

GOTT NYTT ÅR!

(och som en parentes måste jag bara visa upp att COOP Forum nu säljer Runekakor!)

4 responses to this post.

  1. Gott nytt år!!

    (och skitbra med runekakorna! vilken coop forum? måste nog dit och köpa lite! 🙂

    Svara

  2. ha ha ha, verkligen ett GOTT nytt år !

    Svara

  3. Posted by Ola Linde on 10 januari 2010 at 21:05

    Här har ni originalreceptet från Rune himself 🙂
    http://www.utsidan.se/cldoc/smalandskt-julbak_454.htm

    Svara

  4. Gott nytt år! Jag förstår att du inte hinner skriva när du ahr fullt upp med att äta alla dessa Runekakor!

    Svara

Kommentera

