Dålig bloggare?

Är jag en dålig bloggare? Jag har inte skrivit ett inlägg sedan en bra bit innan jul. Nja, är det så så är det väl för att jag försöker vara en bra make och far istället.

Ville bara dela med mig av ett recept på godis som jag själv kom på inför julen. Nån annan kanske har kommit på det innan, men ändå.

Smält 100 gram fin mörk choklad.
Smält 100 gram mjölkchoklad
Rör ner 100 gram mandelflarn och 50 gram hackade valnötter i chokladen.

Klicka ut massan i lagom stora klickar och låt stelna.

Mums! Se nedan, det ser inte så gott it men det var det!

6 responses to this post.

  1. Äsch du får vara hur dålig bloggare du vill när du kommer med såna där smaskiga recept! Vilken tur att jag råkar (hur det nu gick till) ha choklad liggande i skafferiet!

    Bra far och make slår det mesta ju 🙂

    Svara

  2. Såg gottit ut! 🙂

    Hur gick det med din socker/onyttighets-utmaning förresten?

    Svara

  3. Trodde först det var ett inlägg om att hundägarna måste plocka upp efter sig… 🙂
    Men det såg godare ut efter att jag läst texten och tittade ordentligt på bilden.

    Gott Nytt År på dig!

    Svara

  4. Ett riktigt gott nytt år på dig Johan!

    Svara

  5. Posted by marathonjohan on 01 januari 2010 at 14:56

    @mialena: Jag hoppas det slår högst i längden, hoppas du fick till dessa goda kakor!

    @esroth: Jo, det går rätt bra tycker jag. Godis har jag helt lyckats sluta med. Blir lite choklad då och då och några chips någongång men jag är oerhört nöjd med att just har slutat helt med godiset som istort sett bara innehåller tillsatsämnen och socker…

    @janne: 🙂 Detsamma!

    @Snorkkis: Detsamma!

    Svara

  6. Familjen först skulle nog också vara mitt motto.
    Hoppas att du får ett fint 2010.

    Svara

Kommentera

