Vit jul?

Det snöar här i Göteborg idag! Jippi! Fast som den sanne pessimisten jag är så kommer det säkert inte få ligga kvar till julafton, men man kan ju alltid hoppas. Det var länge sedan julen var vit här i Göteborg!

Utsikt från mitt kontor kl 09:15 idag

4 responses to this post.

  1. Fin utsikt! Så mycket snö vi fått i 08-området senaste dagarna så vågar jag (nog) lova en vit jul i år. Mer snö lär vara på väg imorgon och även om det skulle töa rejält ett par dagar så lär det mesta vara kvar över julen!

    Svara

  2. Vi får hoppas att ni får en vit och en god jul även i Göteborg… 🙂

    Svara

  3. Häromdagen var väl Götet det enda stället i Sverige som var utan snö… Jag tror att ni får ha den kvar så att lillgrabben får åka pulka!

    Svara

  4. Visst är det fint med all snö? JAg önskar dig en fin jul Johan!

    Svara

Kommentera

