Skadad?

Varför tror jag ens att jag ska få träna? Det kanske är lika bra att lägga ner hela tanken om det och försoffa sig och bli lite tjock igen?

Sprang som sagt på bandet på gymmet igår och det kändes verkligen underbart att komma igång igen. 5 km hade jag inte sprungit på väldigt länge… Men nu har jag ont på insidan av hälen, eller egentligen lite högre upp än hälen men jag vill inte heller kalla det vaden. Ni kanske förstår ungefär…

Så trist… Jag hoppas verkligen att jag kan få komma ut och springa lite ute(!) i helgen men det förutsätter ju att den där dumma smärtan ger sig.

NIKE CONV RUN MITTEN
Längd/NIKE CONV RUN MITTEN från stadium.se

Jag måste ju få testa mina nya vantar som jag fick av svärmor och svärfar i födelsedagspresent.

4 responses to this post.

  1. Men din stackare! Vad har du gjort för att förtäna det här eg? 😉

    Men seriöst så tycker jag fruktansvärt synd om dig! Hoppas det bara är nån slags ovana och att det ger med sig snabbt!

    Svara

  2. Håller med Andréa – hoppas att det är något som går över och att du får springa lite i helgen! (Tänker du förresten spendera midsommar i Trollhättan?)

    Svara

  3. Posted by Marathonjohan on 11 december 2009 at 23:20

    @Andrea det känns redan bättre och planen är 8an imorgon! Wheyy

    @snorkkis Trollhättan var ju trevligt i år så varför inte? Du då? Själv kan jag nog tänka mig 6 eller 12 men inte 24

    Svara

  4. Är väldigt sugen på 12 h igen, men tycker att midsommar känns som lite dålig timing med tanke andra hälften – men; det lockar helt klart!

    Svara

Kommentera

