5 km + iPhone

Åkte förbi Sportlife på väg till jobbet och klämde 5 sköna kilometrar på löpbandet. I tisdags kändes det sisådär men idag var det underbart! Hade lite blandad rock i mp3-spelaren och det var mycket bättre än det dunkadunka som spelades i högtalarna.

Och när jag kom till jobbet väntade min nya telefon, en iPhone, på mitt skrivbord. Kul! Detta inlägg är faktiskt skrivet på den!

Det är alltså en bra dag hittills, hoppas era morgnar har varit bra också!

4 responses to this post.

  1. Det är till att ha arbetsförmåner som chef. 🙂 3G S också, som det ska vara tydligen.

    Svara

  2. Vad var det för rock som dundrade runt i öronen då?

    Svara

  3. Iphone verkar vara en sjukt häftig liten grej men alldeles för komplicerad för mig. Jag har ju sönder en dator bara jag tittar på den. Härligt med lite träning också, man får vara glad när man kan klämma in den sådär.

    Svara

  4. Skönt att det håller den här gången och att du inte blir sjuk igen. Keep it up.

    Svara

Kommentera

