En era går i graven

Idag så var det då dags. Under dagen – riktigt när vet jag inte – kommer mina två träningsdagbokssajter lopardagboken.se och motionsdagboken.se stängas. Det har varit en kul grej under flera år nu men jag känner att jag inte har tid att utveckla sajterna och då kan jag lika gärna låta nån annan göra det bättre.

Användarna har erbjudits att flytta till jogg.se och flera stycken har valt att göra det. Så även jag, indirekt, för jag har bokfört dubbelt på både Löpardagboken och jogg.se under flera år.

Det är lite vemodigt att det är slut, men så är det. Jag fokuserar hellre på mitt riktiga jobb, familjen, träningen och bokskrivandet (utan inbördes ordning) än att driva dessa hobbysajter för tillfället.

3 responses to this post.

  1. Alltid lär man sig något nytt, inte visste jag att du stod bakom nämnda siter.

    Svara

  2. Tråkigt att behöva avsluta saker. Men nu får du mer tid till annat… Och du har ju några viktiga saker att fokusera på 🙂

    Svara

  3. Posted by kortben on 08 december 2009 at 22:27

    Lite trist, det var en bra och okomplicerad träningsdagbok. Hoppas du får mer tid för viktigare saker nu.

    Svara

Kommentera

