Ingen löpning men ny tjänst

Hur går det med löpningen? Inte alls kan man väl säga. Jag har fortfarande lite irriterande hosta och ett svagt tryck över bröstet då och då, så jag håller mig lugn än så länge. Men oj vad segt det börjar bli nu.

Men en glädjande nyhet är att jag nu i veckan fick besked om att jag får en ny tjänst inom Wipcore som produktutvecklingschef. Inte så dumt… Ska verkligen bli riktigt kul och spännande!

Det var bara en kort statusuppdatering. Hoppas på att komma igång med någon form av träning under helgen. Fast i och för sig är det väl lite träning i sig att t.ex. tömma diskmaskinen med 16 kg Lillkille på axlarna 🙂

8 responses to this post.

  1. Gratulerar till den nya tjänsten!

    Svara

  2. Stort grattis till vad som låter som ett kanonroligt jobb!

    Svara

  3. Grattis! 🙂

    Svara

  4. Instämmer med övriga – Grattis till nya jobbet!

    Svara

  5. Grattis! Spännande med ny utmaning där. Och hoppas hoppas dendär envisa förkylningen ger sig snart!

    Svara

  6. Grattis till nya tjänsten, nu ska du lägga av med hostan också så att du kan springa igen. Det behöver du för att klara av jobbet ännu bättre…

    Svara

  7. Posted by marathonjohan on 07 december 2009 at 12:19

    Tack alla för alla grattishälsningar och Janne, jag ska lägga av att hosta nu! Hoppas på ett kort löpbandstest på onsdag morgon! Wheey!

    Svara

  8. Grattis, spännande med nya utmaningar…

    Svara

Kommentera

