Maratonmålet i pressen

I fredags kom senaste numret av Marathonlöparen i brevlådan och till min stora glädje kom en recension/artikel om min bok Maratonmålet med i det numret!

Svenska Marathonsällskapets ordförande har recenserat boken och oj vad kul det var att se denna artikel!

Köp boken här!

Så ser det ut i tidningen! (Klicka för större)

3 responses to this post.

  1. Oj så kul!!

    Svara

  2. Perfekt! Att bli omnamnd i press ar ju en av de absolut basta marknadsforingsformerna! Jag maste verkligen ta mig i kragen och bestalla boken – innan den blir slutsald!

    Svara

  3. Grattis! Kul att det går bra… Och tack för att du nämnde mig också.

    Svara

Kommentera

