Fars dag

Igår var det Fars dag igen. Den andra Fars dag som jag fått uppleva som far.

Lillkillen och hustrun kom och väckte mig klockan 05:00. Kanske inte den bästa starten på dagen – hade ju gärna sovit en stund till – men när Lillkillen bestämt sig för att gå upp så är det lika bra att gå upp själv.

"Presentskörden"

"Presentskörden"

Av Lillkillen fick jag en vattenflaska som jag ska ha när jag springer. Det är en rätt smidig sak som har en rem som sitter över handen så att man slipper hålla i flaskan med full kraft, den sitter där ändå. Sedan så fick jag ett par pappastrumpor och ett grattiskort som Lillkillen gjort på dagis. Antar att han fått lite hjälp av sin mor att inhandla allt detta dock…

Lite senare på dagen åkte vi till svärfar och svärmor och grattade hustruns pappa och tog en liten promenad i Skatåsområdet. Lillkillen tyckte det var hur kul som helst att springa omkring och sparka på löven och klättra över nedfallna träd.

Kort och gott en jättebra Fars dag!

One response to this post.

  1. Verkar som om lillkillen vet precis vad pappa önskar sig. Smart grabb 🙂

    Svara

Kommentera

