Back at work

Är jag frisk? Ja, kanske, nästan, eventuellt…

Jag är i alla fall tillbaka på jobbet idag efter 6 sjukdagar hemma. OK, det är skönt att vara hemma när man är ordentligt sjuk men att gå hemma och dra när man ”bara” har lite ont i halsen är rätt trist ändå. Så efter ett besök hos doktorn igår där jag fick med mig recept på en schysst hostmedicin med morfin i 🙂 så är jag i alla fall tillbaka i min lilla kub på jobbet.

Träningen får dock vänta ett par dagar till skulle jag tro. Kanske kan ta nån liten kort tur i helgen eller i början av nästa vecka.

Åh, vad jag saknar löpningen!

5 responses to this post.

  1. Åh, min favvomedicin! 🙂 Skönt att du är på bättringsvägen!! Vänta en dag extra med träning, det lönar sig ju i längden.

    Svara

  2. Skont att vara frisk igen (eller atminstone valdigt mycket battre)! Den dar hostmedicinen har jag haft nagra ganger ocksa – jaklar vad den ar effektiv…fast man blir vadligt trott av den ocksa, av forklarliga orsaker:)

    Svara

  3. Läs gärna mitt senaste inlägg och svara på frågan längst ner i det! Hur ser du på ditt liv, vad gör du med det?
    http://elitecyclist.blogg.se/2009/november/doden-ar-mig-hack-i-hal-och-skriker-i-morgo.htm

    Svara

  4. Gött att du är hyfsat frisk. Man saknar ju aldrig löpningen så mycket som när man inte kan springa.

    Svara

  5. Hoppas att helgen är ok! Kanske en dum undran när jag såg att du fått morfin av farbror doktorn 😉
    Förstår att du är sugen att ge dig ut på en runda… Men det viktiga är ju att bli frisk.

    Svara

Kommentera

