Maratonmålet som e-bok!

Vulkan.se erbjuder alla att köpa min bok Maratonmålet som e-bok. Det innebär i deras värld helt enkelt att köparen får ladda ner en pdf-fil som de kan läsa på datorn eller på någon mobil enhet som stödjer PDF.

Jag har nu som svar på en del förfrågningar jag fått tagit fram ungefär samma sak men erbjuder detta till ett något lägre pris eftersom jag slipper Vulkans provision på köpet. Men, jag har dessutom konverterat boken till e-boksformatet MobiPocket som stöds av dels Windows men också många mobila enheter såsom telefoner och handdatorer.

Kolla in den här sidan för lite mer information!

Fler format kommer så småningom, om det är något speciellt format som just DU är ute efter så säg till så ska jag försöka fixa det!

maratonmålet_mobipocket

Maratonmålet läses på MobiPocket Reader för Windows

3 responses to this post.

  1. Bra initiativ även om jag personligen föredrar att läsa ”riktiga” böcker. Jag har svårt att läsa på skärm. Men visst är det bättre att du erbjuder samma sak själv.

    Svara

  2. Posted by marathonjohan on 05 november 2009 at 12:27

    @Joel: Håller med dig, men visst kan det vara smidigt att läsa en bok i telefonen på väg till jobbet på bussen (om man nu inte springer till jobbet, för då kan det vara lurigt 🙂 )

    Svara

  3. […] av marathonjohan i Boken. Kommentera I ett tidigare inlägg skrev jag om att jag gjort e-böcker av Maratonmålet. Nu har jag lyckats göra två format till, […]

    Svara

Kommentera

