Fortfarande sjuk

Det är hur tråkigt som helst! Jag är fortfarande sjuk!

Ok, det går åt rätt håll. Ingen feber mer och således ingen frossa men jag hostar som en gammal gubbe som rökt hela sitt liv och är lite tjock i näsan. Och det blir ju inte bättre av att jag inte får sova ordentligt på nätterna eftersom Lillkillen bestämt sig för att vakna vid 1-draget och sedan vara vaken i ett par timmar nästan varje natt nu.

Suck… Fast nu känner jag att träningsivern börjar komma tillbaka i kroppen och det borde vara ett tecken på att det snart ska vara bra men jag väntar hellre en dag för mycket än en dag för lite med att börja träna igen…

7 responses to this post.

  1. Posted by piratfarsan on 02 november 2009 at 11:06

    Känner igen den perioden när lillgrabben höll på att vara vaken mitt i natten i flera timmar, skitarg för att han inte fick komma upp och leka.. Men det försvann ganska fort för jag var envis och gick bara in och sa till honom att sova utan att ta upp honom, (ett tiotal ggr per natt 🙂 men till slut så.. )

    Hoppas förkylningen verkligen har gett sig av till andra marker nu och lämnar dig ifred, krya på dig..

    Svara

  2. Fy vad jobbigt, sömn är ju bästa sättet att kurera sig liksom! Hoppas att det går åt rätt håll nu iallafall, och vänta så länge du kan med att ge dig ut igen! Svårt, jag vet…

    Svara

  3. Drygt som fan. Själv är jag inne på tionde dagen nu. Jo, det går åt rätt håll men det är ju en klen tröst.

    Och jag vet inte om halsen blev bättre av gårdagens GULD-jubel…

    Jag ska va förnuftig och bli ordentlig frisk nu när säsongen ändå är över och det inte finns något att stressa inför. Jag hade ju planerat en längre löpvila så jag lägger den nu lite tidigare istället.

    Krya på dig.

    Svara

  4. Det är mycket sjukstuga nu hos de flesta… Jobbigt, men skönt att höra att det är på väg åt rätt håll.
    Och att ivern att knyta löparskorna är tillbaka.
    Själv har jag varit överkörd av jobb ett tag nu, hinner knappt med att träna. Då är det kris.

    Krya på dig!

    Svara

  5. Krya på dig! Aldrig roligt att vara sjuk. Jag bara väntar på min tur…

    Svara

  6. Det ÄR SYND OM OSS som är sjuka!!!!

    Svara

  7. Posted by marathonjohan on 05 november 2009 at 12:27

    Tack för alla ”get well”-hälsningar!

    Svara

Kommentera

