Istället för långpass

Göteborg har haft en underbar dag idag. Ca 10 grader, nästan helt vindstilla.

Som gjort för ett långpass!

Vad jag jag gjort? Jag har:
– varit på bazar på Lillkillens dagis
– städat Lillkillens dagis (det är ett föräldrakooperativ)
– städat lite hemma
– m.m.

Ingen tid för långpass här inte, och med min vanliga tur så regnar det väl småspik när jag väl kommer ut på långpass nån dag framöver…

Bara lite butter och bitter, godnatt!

3 responses to this post.

  1. Själv har jag tapetserat och ätit kladdkaka (känns som att jag alltid äter kladdkaka…) Det finns andra dagar när man kan springa långpass, en bazar på dagis kan man inte missa.

    Svara

  2. Sådär är det ju alltid! Himla väder. Men dagisstäd låter ju som ett träningspass bara det…

    Svara

  3. Lagen om alltings jävlighet… Nåväl. Nästan iallafall.

    Svara

Kommentera

