Nya bilder m.m.

Jag har roat mig med att uppdatera lite sidor här på bloggen. Närmare bestämt så har jag gjort en sida för varje marathonlopp/ultralopp som jag har sprungit och kommer göra så i fortsättningen också. Det finns lite bilder och lite annan trevlig/rolig information om loppen.

Klicka här för info om Sunne Marathon 2008
Klicka här för info om Stockholm Marathon 2009
Klicka här för info om Trollhättan 6H 2009
Klicka här för info om Göteborg Marathon 2009

Det går även att nå dessa sidor genom att klicka in på min sammanfattning över marathonlopp (mina marathon i toppmenyn) och sedan klicka på loppets namn.

2 responses to this post.

  1. Jaklar vilka lopp du har sprungit i ar! Inga daliga distanser… jag har ju helt missat ultraloppet dessutom – ska genast kolla in dessa lankar!

    Svara

  2. Posted by marathonjohan on 17 oktober 2009 at 09:10

    @Petra: kul!

    Svara

Kommentera

