Jag fick medalj!

PICT1947Äntligen – på tredje försöket – fick jag en medalj från Göteborg Marathon!

För två år sedan fick jag bryta efter halva…
Förra året kunde jag inte starta p.g.a. sjukdom…
I år satte jag PERS med 4:22:13

Gôtt mos mä kôrv som vi sa hemma i Hagfors, fast det blev faktiskt en stor fettdrypande pizza för att fira detta igår kväll!

En utförligare berättelse med fler bilder kommer snart!

TACK FÖR ALLA LYCKÖNSKNINGAR INNAN LOPPET KÄRA LÄSARE!

10 responses to this post.

  1. Oh! Härligt!! Stort grattis!! Ser fram mot en längre rapport också. Finalloppet nä’sta nu då? 😉

    Svara

  2. Woohaaaaa! (som Pacino skulle ha sagt…) Ska bli kul att läsa berättelsen om loppet.
    Grattis!

    Svara

  3. Stort grattis Johan! Vilken härlig känsla du måste ha nu! Och PB på köpet!

    Svara

  4. Grattis! Vilken superprestation! Härligt att du fick springa maran i år.

    Svara

  5. Vilken fin medalj! Stort grattis till bästa prestationen. Schysst PB också.

    Svara

  6. Grattis!! Härlig prestation.

    Svara

  7. Grattis!!!

    Svara

  8. himla bra jobbat! och apropå om sötsuget sätter in så 70 % kvalitetschoklad 2 bitar räcker ….men om du nu absolut vill skippa sockret så föreslår jag smoooothie med turkyoughurt frusna bär och banan i . min favorit !

    Svara

  9. apropå smoothien så skall det ju mixas ihop men det fattade du säkert….

    Svara

  10. Posted by marathonjohan on 12 oktober 2009 at 10:07

    Tack för alla grattishälsningar och tips på smoothie m.m.! Det värmer 🙂

    Svara

Kommentera

