Hjälp sökes i hela landet!

Nu har boken varit ute ett tag och utan att avslöja för mycket så har försäljningen gått bättre än jag trodde att den skulle. OK, det har inte blivit nån rusning efter boken och jag tror inte att jag får Augustpriset för mest sålda böcker (om det finns en sådan kategori) i år heller, men nöjd måste jag vara!

Det kan alltså bli bättre och det är där jag hoppas att ni kära bloggläsare har lust att hjälpa till! Jag har tillsammans med en kollega tagit fram en reklamlapp (i brist på bättre ord) som jag nu håller på att skriva ut och klippa till. Det jag önskar hjälp med är att sprida denna reklamlapp! Självklart kan man sätta upp den uppsättningsbara versionen vart som helst och lägga den utläggningsbara versionen vart som helst men lite strategi kanske kan vara på sin plats.

Flyer

Reklamlappen (Klicka för större)

Exempelvis kanske det kan vara bra att sprida reklamen till:

– Idrottsplatser
– Idrottsklubbar
– Motionscentraler
– Motionsslingor
– Gym
– Badhus
– Sportaffärer
– etc.

Men det funkar naturligtvis lika bra att sätta upp reklamen här:

– Konsum- eller ICA-butiken
– Jobbet
– Tunnelbanan, spårvagnen, bussen
– Dagis, skolan, m.m., m.m.

En enda grej ber jag om, om just du nu vill hjälpa mig, och det är att inte sätta upp reklamen där det är olagligt eller otillåtet att göra reklam.

Om du vill hjälpa mig, lämna en kommentar till detta meddelande och ange din e-postadress i rutan för detta. Den kommer inte visas men jag kommer att kunna se den och kontakta dig för vidare informationsutbyte!

One response to this post.

  1. Klart att jag ställer upp på detta!

    Svara

Kommentera

