Pallplats!

Ha! Det är nog första och sista gången jag kan ge ett inlägg den rubriken. Och det handlar ju då inte om några löparinsatser utan snarare om boken.

En hedrande 3:e plats på vulkan.se

En hedrande 3:e plats på vulkan.se

9 responses to this post.

  1. Grattis! Alltid kul med en pallplats… Men vadå, tänker du inte satsa på en topp tre på GBG maran? 🙂

    Svara

  2. Har du nån koll på hur många böcker du sålt?

    Svara

  3. Vad kul! Grattis!

    Får väl ta och klicka hem boken sen när jag fått lön 🙂

    Svara

  4. Posted by marathonjohan on 21 september 2009 at 10:06

    @Janne: Tack! Självklart satsar jag på topp3 på maran, men jag är tveksam… 🙂

    @Anders: Jo då, jag får lite feedback från Vulkan på antalet men det är bara ett approximativt värde som släpar lite. Men jag är nöjd!

    @Andréa: Tack! Tycker verkligen du ska beställa den, den är läsvärd! Tycker ju jag i alla fall 😉

    Svara

  5. Hej Johan,

    Vet du hur lång tid det tar innan boken kommer från det att man har beställt den?

    Svara

  6. Jag fick min bok idag. Här ska läsas!

    Svara

  7. Posted by marathonjohan on 21 september 2009 at 21:54

    @Tobias: Jag fick min på ca 10 dagar, verkar som att Anders fick sin på knappt 2 veckor. Det ligger nog där någonstans!

    @Anders: Kul! Let me know!

    Svara

  8. Vad bra, då vet jag. Tack så mycket!

    Svara

  9. Posted by marathonjohan on 24 september 2009 at 09:16

    @Tobias: Det var så lite så!

    Svara

Kommentera

