Ryktet sprids

När man inte är riktigt frisk – för jag är fortfarande lite snuvig – hinner man med mycket annat och det är ju tur att jag har lite smågrejer med boken att greja med. Bland annat kontaktar jag tidningar och tidskrifter med information och hittills verkar intresset ganska stort.

Som stolt medlem i Svenska Marathonsällskapet blev jag naturligtvis glad när det kom upp en nyhet om boken på sällskapets hemsida. Att recensionen av boken var så positiv var naturligtvis också oerhört glädjande. Jag tar tacksamt emot all hjälp med att sprida information om boken!

Nedan visas en skärmdump från nyheten på sällskapets hemsida, men du kan naturligtvis surfa in till sidan för att se den ”live” också!

Nyhet från Svenska Marathonsällskapets hemsida

Nyhet från Svenska Marathonsällskapets hemsida

3 responses to this post.

  1. Du har riktigt flyt med boken; härligt! Hoppas att förkylningen också ger med sig snart!

    Svara

  2. Härligt!!
    Jag skäms, har fortfarande inte köpt din bok, jag är världens sämsta bokläsare, kan du inte läsa in den som talbok ;-).. Jaja jag skall köpa den !!

    Svara

  3. Posted by marathonjohan on 19 september 2009 at 09:02

    @Snorkkis: Ja, det känns bra! Jag hoppas också att jag kan få komma ut snart. Benen skriker efter löpning 🙂

    @Piratfarsan: Fick samma fråga på jobbet igår 🙂 Och flera undrade om den fanns på piratebay 🙂

    Svara

Kommentera

