Nytt bokomslag

Efter inlägget den 13/8 fick jag många kommentarer om att det kanske saknades något på bokens omslag. Jag tog lite – eller kanske inte så lite egentligen – hjälp av Janne för att fixa till detta och idag har jag uppdaterat omslaget på boken hos Vulkan!

Det nya omslaget

Det nya omslaget - klicka för större bild

Personligen tycker jag att det blev jättebra! Att få in lite löparutrustning i form av nummerlappen, chippet och flaskan på framsidan gör helt klart att det blir lite mer ”liv” i det hela. Jag kommer inom kort att uppdatera reklammaterialet som finns på bokens sida och kanske göra fler banners i olika storlekar. En flyer kommer också att sättas ihop med information om boken, men det kan dröja lite. När denna är klar tar jag tacksamt emot all hjälp jag kan få med att sprida denna på olika lopp och kanske till butiker såsom Löplabbet, Runners Store m.fl.

Jättetack till Janne som gjort ett toppenjobb! Det blir minst en bjud-öl efter Göteborg Marathon som tack!

5 responses to this post.

  1. Hej! Jag tycker definitivt att det blev ett lyft!

    Svara

  2. Tjusigt! Jag visste att det var en bra idé att vänta på löning innan jag beställde boken 🙂

    Svara

  3. Håller med Joel, ser superfint ut. Jag ska bara betala min bok sen är den i hamn hos mig.

    Svara

  4. Låter gott det där med ölen, eller gött kanske jag ska säga 🙂

    Kul att få hjälpa till att få ett redan snyggt omslag att lyfta lite till! Och positiva kommentarer är alltid kul.
    Nu hoppas jag att du får framgång i försäljningen.

    Svara

  5. Posted by marathonjohan on 18 september 2009 at 12:35

    @Joel: Bra! Då är målet uppnått!

    @mialena: ”Tålamod är en dygd” heter det ju, eller ”Patience is a virtue” 🙂

    @ Anna: Bra! Hoppas du får det trevligt med läsningen!

    @Janne: haha, bira ska det bli! Ja, sug åt dig de positiva kommentarerna!

    Svara

Kommentera

