En hedrande 10:e plats

När jag på morgonen idag kontrollerade bokens försäljning såg jag till min förtjusning att Maratonmålet lyckats klättra upp till 10:e platsVulkans lista över ”Mest sålt just nu”. Wow!

mestsålt_090911_plats10

Ställer man sig nu frågan om detta säger mest om försäljningen av boken eller om Vulkans totala försäljning så är nog svaret tyvärr att det säger mest om det senare, men icke desto mindre är det fräckt tycker jag!

Tack till alla som köpt boken! Och ni som inte köpt boken än… VARFÖR? Köp nu!

3 responses to this post.

  1. Nu ska vi bara kolla hur den klättrar…
    Det är som när man är pigg i ett Marathonlopp och bara tar placering efter placering…
    När hände det sist?
    Ähh, nu struntar vi i det och koncentrerar oss på boken 🙂

    Svara

  2. Haha, Janne du är för rolig!

    Kul att det den kommit in på topp tio! Skit i att analysera, bara njut. Jag ska köpa den så fort ekonomin börjar ljusna (inte värdsekonomin utan min egen…)

    Svara

  3. Posted by marathonjohan on 15 september 2009 at 13:28

    @Janne: SÅ är det väl i alla maror! Plockar placeringarna där 🙂

    @Joel: Analysen glömd! Kul att du vill köpa den! Återkom gärna med en recension när du har läst den!

    Svara

Kommentera

