Äntligen igång igen

Innan jag idag på eftermiddagen gav mig ut på en kort runda på 4 km hade det hunnit bli drygt en vecka sedan senaste löprundan. Jag har varit sjuk igen, med konstiga känslor i muskler och leder och lite vanlig allmän snuva. Nu har jag känt mig bättre i några dagar så jag ville ge det en chans. Än så länge – det har gått en knapp timme sedan jag kom hem – känns det bra men känslan under kvällen och morgondagen får avgöra om jag egentligen är frisk eller inte…

Lite tur i oturen är det ju då att jag nu har publicerat boken. Det borde väl vara en nyhet som ingen i min närhet – eller någon bloggläsare – har lyckats missa. Det har tagit bort en del av det jobbiga med att inte kunna ge sig ut för att springa. Än så länge har jag bara hört positiva kommentarer om grejen i sin helhet och om de tre kapitel som finns att ladda ner som PDF.

Så nu är det bara att hålla tummarna! Både för att bokförsäljningen drar igång på allvar och för att jag ska få fortsätta vara frisk och kry så att Göteborg Marathon kan genomföras med bravur om en månad!

Kommentera

