Ja ä int bitter

Fick inatt min senaste och troligtvis sista refusering av boken Maratonmålet… Ett mindre förlag från Borås – som jag faktiskt hoppats mycket på – tackade alltså nej.

Så vad innebär detta för publiceringen av boken?

Det innebär att Maratonmålet kommer publiceras på vulkan.se inom kort. Troligtvis innan veckan är slut. Egentligen är allt förberett men jag håller på med en sida här på bloggen om boken och för kommentarer och recensioner om boken som jag vill ha färdig innan jag gör allt klart. Jag håller även på med lite reklammaterial så att de som vill – och jag hoppas det är många – kan pryda sin egen blogg med reklam för min bok. Mer om detta kommer

Så håll utkik! Snart kommer den!

3 responses to this post.

  1. Trist att bli nekad. Vi får se till att boken ändå får många läsare!
    Många läsare är något som min blogg inte har än men jag jobbar gärna som reklampelare.

    Svara

  2. Posted by marathonjohan on 08 september 2009 at 14:30

    Joel – Absolut är det trist men sånt är livet ibland! Schysst att du iaf vill göra lite reklam! Håll bara utkik här så kommer det lite reklammaterial!

    Svara

  3. Hit med reklamen, klart jag skall stötta dig med en banner om du behöver det.. Nu är det ju bara du och ett par till som läser min blogg men någon förirrad själ kanske av misstag hamnar på min blogg och då förhoppningsvis ser reklamen 🙂

    Svara

Kommentera

