Välbehövlig vila

Hade tänkt ge mig ut på ett lagom snabbt 10k-pass igår men det var nåt som inte riktigt kändes bra. Jag var trött och kände mig lite nere så jag och frugan satte på en film medan Lillkillen sov. Det blev ”Seven pounds” med Will Smith och den kan jag verkligen rekommendera.

Idag känner jag mig fortfarande inte riktigt 100… Det är nåt som spökar i kroppen men jag tänker ta mig en välförtjänt vila. De senaste månaderna har jag höjt träningsdosen från ca 5-6 timmar i månaden till 15-20 timmar i månaden. Inte konstigt om kroppen vill vila lite.

5 responses to this post.

  1. Vila beöver man då och då. Bra film föresten. Jag såg den för en vecka sen och både jag och min fullkomligt älskade filmen.

    Svara

  2. Vila beöver man då och då. Bra film föresten. Jag såg den för en vecka sen och både jag och min fulllkomligt älskade filmen.

    Svara

  3. Hej! Du glömmer väl inte att du är med i anti-ostbågs utmaningen? En vecka har redan gått – visst är vi duktiga? Lite mera core i vardagen, och vi ska få en bättre hållning!

    Svara

  4. Posted by marathonjohan on 20 juli 2009 at 09:41

    Anna – Helt rätt. Välbehövlig och välförtjänt vila helt enkelt! Passade på att se på Harry Potter-filmen också!

    Snorkkis – Hur skulle jag kunna glömma 🙂 Jag kämpar på!!

    Svara

  5. Du är helt klart förtjänt av att vila! Skönt att slappa till lite bra film ibland. Nu ska jag ut och t’rötta ut mig så att jag kan se en film ikväll. 🙂

    Svara

Kommentera

