Sjuk?

Kände en konstig känsla i kroppen igår när jag gick och la mig och den hade inte försvunnit i morse när jag vaknade. Det känns ömt och lite stelt i muskler och leder – precis som när man har feber fast jag har ingen feber.

Lurigt… men det är väl nåt litet virus eller nåt annat skumt så det blir några dagars ofrivillig vila nu för att träna när man inte känner sig bra är riktigt dåligt har jag ju lärt mig sedan tidigare.

Tur att det finns annat att göra 🙂

One response to this post.

  1. Verkar som om många har småförkylningar nu. Hoppas det blivit bättre för dig, och du har haft roliga andra grejer att syssla med!

    Svara

Kommentera

