Jag överlevde

Trollhättan 6H – 6-timmarslöpning för den oinvigde alltså – är avklarat och jag överlevde. Redan igår när jag kom hem klarade jag av att gå både uppför och nedför trappor och det är bara i knän och under fötterna som jag har lite känningar nu i efterhand.

Resultatet då? Jag vet inte än… Någonstans kring 50 km blev det, men det kan lika gärna vara 49 som 51.

Jag hoppas på att de officiella resultaten kommer snart så ska jag skriva lite mer om min upplevelse och dessutom finns det lite bilder! Tills dess ska jag slappa och förhoppningsvis åka till havet och bada! 🙂

6 responses to this post.

  1. Då väntar vi in resultaten oc bilderna… Åk och svalka av dig i havet nu ;

    Svara

  2. Ja, välförtjänt havsbad! Grattis!

    Svara

  3. Grattis!! Ser fram emot bilderna! 🙂

    Svara

  4. Jag är imponerad! Grattis till en bra prestation.

    Svara

  5. Stort grattis! Jag tycker det är häftigt att du krossat dina gränser.

    Svara

  6. Du såg stark ut, så det blev säkert 51 km. Men det var ju sjukt varmt, så jag förstår om du inte kommer upp ur vattnet på ett tag!

    Svara

Kommentera

