Fairytales

rybak

Spenderar en gråtrist regnig förmiddag på golvet lekandes med lillkillen och lyssnar på Alexander Rybaks skiva Fairytales. Ni vet han som vann Eurovision Song Contest för Norge. Helt grym skiva som faller helt in i min smak, kanske speciellt passande när det är såhär grått väder 🙂 Lite pop och lite folkmusik som väcker de värmländska rötterna i min kropp och själ.

spotify
http://open.spotify.com/album/4kVOoW9r8UQydrASSXauSP

4 responses to this post.

  1. Bra att någon gillar det…seriöst, jag blev chockad över att det bidraget vann.

    Svara

  2. Posted by marathonjohan on 18 juni 2009 at 21:38

    Jag också, men mest för att jag trodde att någon ”öst-stat” skulle ta hem det i år igen 🙂

    Svara

  3. du beskriver löprundan så bra att jag blev sugen på att gå ut och springa nu även fast jag redan sprungit 8 km idag 🙂
    Vad har du för gps klocka? Jag skulle behöva en men måste få lite rekomendationer först, jag vill ha en som är enkel att förstå sig på,, kvinnor och teknik du vet 😉

    http://angie1986.blogg.se

    Svara

  4. Posted by marathonjohan on 21 juni 2009 at 21:58

    Angelica – Jag har en Garmin Forerunner 305 som jag tycker funkar hur bra som helst. Vet inte riktigt vad som är skillnaden mellan den och en 405 förutom design men det bästa är nog att gå in på någon välsorterad sportaffär – typ Löplabbet – och fråga om hjälp.

    Svara

Kommentera

