6H i Trollhättan

Hur fördriver man egentligen 6 timmar i Trollhättan? Man kan ju alltid springa!

Jag har länge funderat på ett 6-timmarslopp men det har alltid kommit saker i vägen. När det var dags för Skövde 2007 blev jag rejält magsjuk en vecka innan och hade ingen kraft alls att använda till löpning. Åby senare samma år krockade med en bekants bröllop. Sedan kom Lillgrabben i början av 2008 och träningen och ”tävlandet” har fått stå tillbaka lite till förmån för familjen.

Ska det du bli dags nu? I Trollhättan arrangeras 6H/12H/24H helgen den 27-28/6 och jag är preliminärt anmäld. Jag hoppas att jag ska kunna komma iväg, att det inte ska krocka med nåt annat den här gången. Har jag tur kanske jag kan få träffa MarathonMia och Snorkfröken som också är anmälda, dock till 12H. Riktigt så modig är inte jag ännu… Det är lite för hardcore för mig den här säsongen, men nästa sommar… vänta ni bara… 😉

4 responses to this post.

  1. Modigt av dig. Jag beundrar verkligen er som anmält er till både 6h och 12h. Det är ju lite galet men grymt häftigt att ni utsätter er för det.

    Svara

  2. Ni ä ju galna hela bunten 🙂
    Men ha det så kul i Trollhättan. Ta en sväng till Butlers efteråt och ta en bira, det är ni värda efter det där.

    Svara

  3. Skoj (typ)! Tror att man absolut behöver all typ av ”distraction” från att tänka på löpningen, så att träffa lite kändisar under loppet kommer att lysa upp det hela. Nu får vi ladda upp lite gemensamt!

    Svara

  4. Och förresten – grymt jobbat med situpsen!

    Svara

Kommentera

