Jag kom i mål…

Ni som följt mina inlägg vet ju ungefär vad jag hade för mål. Nu blev det inte så bra.

4:45:28 stannade klockan på…

Nöjd? Vet inte än… Ska ta en riktigt lugn dag med familjen och överväga det hela. Imorgon kommer ett mer utförligt inlägg om hela marathonresan

11 responses to this post.

  1. Klarar man ett marathon är man hjälte hur som hellst; oberoende av tiden. Spanade efter dig under loppet, men fick inte syn på dig… var ju några andra där också 🙂 . Bra jobbat tycker jag, och du stajlar väl runt i din nya t-shirt nu?

    Svara

    • Posted by marathonjohan on 31 maj 2009 at 22:19

      Jo, ilte hjälte kanske man är ändå 🙂 Tischan har kommit till användning, mer än så säger jag inte förrän det ”utlovade” inlägget kommer imorgon.

      Svara

  2. Posted by Sofy on 31 maj 2009 at 17:43

    KUL! Stort grattis till prestationen!

    Svara

  3. Grattis! Du är en hjälte! Du kommer att vara nöjd med den här prestationen när du har övervägt det.
    Ser fram emot att läsa om ditt lopp imorgon. Jag spelade innebandy idag med min t-shirt idag så lite stolt är jag nog…

    Svara

  4. Posted by Anna on 31 maj 2009 at 20:37

    Bra jobbat. 4 mil är långt. Jag tycker du ska vara riktigt nöjd med din prestation.

    Svara

  5. Med facit i hand (= kort träningsperiod) så har du gjort riktigt bra ifrån dig! Nästa gång kommer du förmodligen kunna förbereda dig bättre!

    Svara

  6. Posted by marathonjohan on 31 maj 2009 at 22:20

    Janne – Jag tror att jag håller på att bli lite nöjd ändå…

    Anna – Det är långt, det är typ 10 ggr längre än 2 kändes det som 🙂

    magdalena – Jo, sant. twaren eller lunginflammationen (eller vad det nu var) sabbade ju lite i vintras.

    Svara

  7. Posted by piratfarsan on 01 juni 2009 at 07:16

    Grattis! Så jävla impad på alla er som tog er imål. Nu blir jag taggad att själv anmäla mig till nästa år..

    Svara

  8. Bra jobbat! Som sagt, man ska vara nöjd bara man kommer i mål på en mara.

    Svara

  9. Grattis! Hoppas du är stolt du med!
    Känner mig också lite konstig i höfterna, ha ha!

    Svara

Kommentera

