Jag är redo

  • Väskan är packad
  • Väskan är dubbelkollad
  • Tånaglarna är klippta och förhårdnader nedfilade
  • Sista Vitargon är drucken
  • Jag har koll på vätskeintaget
  • Mentalt är jag SUPERPEPPAD!!!

Kort och gott, jag är redo. BRING ON THE MARATHON!

Lycka till alla som ska springa, kör så det ryker eller ta det lugnt, precis som ni planerat. Och ni som inte springer, heja gärna om ni ser mig! Jag har nummer 6029!

Efter loppet kommer jag så snart jag kan twittra resultatet (ni kan alltså se det i den lilla rutan till höger där det står ”twitter”). Eller om ni själva twittrar kan ni följa @johanbrodin för snabbare ”resultatservice”.

Kommentera

