Linjen är målad

Idag var jag och lillkillen för en gångs skull inne i stan. Vi brukar hålla oss hemma i förorten men en present skulle inhandlas till min systerdotter så vi gjorde en busstur och ett besök på jobbet när vi ändå var i närheten.

Att det är nära till Varvet gjordes än tydligare i stan eftersom jag såg att linjen redan är målad. Här nedan visas ett exempel på detta, just denna sträcka precis utanför Löplabbet Östra Hamngatan.

Foto0104

2 responses to this post.

  1. Kändes det som ”kom och spring på mig” när du såg linjen?

    Svara

    • Posted by marathonjohan on 14 maj 2009 at 22:26

      Ha ha 🙂
      Ja, faktiskt lite så. Blev oerhört sugen på att springa så jag tog ett kort
      pass när jag kom hem. Fast samtidigt vet jag att det är slitigt när man
      kommer förbi där efter 15 km och har hela Avenyn (svag uppförslutning i
      drygt 1 km) framför sig.

      Svara

Kommentera

