Ny design på bloggen

Kollade igenom de mallar som finns för bloggarna här på WordPress och fastnade för denna. Riktigt varför vet jag inte men det måste medges att det är lite gladare färger än tidigare, dock utan att bli klottrigt eller jobbigt att läsa.

Vad tycker ni? Bättre än den gamla eller ska jag byta tillbaka? Och hittar ni något som verkar bli ”fel” med den nya designen så hojta till så att jag kan fixa det!

One response to this post.

  1. Jätte snygg och redig tycker jag!

    Rekommenderar verkligen att springa till eller från jobbet (eller både och). Kräver ju lite planering, och att det finns dusch på jobbet. Sen kan det säkert vara svårare att pussla med hämtning och lämning av barn, det trevliga dilemmat har ju inte jag ännu. För mig tar det ca. 35 min att åka kommunalt, och 45 min att springa, så valet är lätt!

    Svara

Kommentera

