Sammanfattning av april

Ja, vad ska man säga. April 2009 är snart till ända och det har hänt en hel del. Jag har blivit frisk och kommit igång med träningen igen, jag har gått hem på pappaledighet och som om inte det vore nog så känns det nästan som om sommaren har kommit redan.

Träningsmässigt föll april ut såhär:

10 löppass, 80,6 km, 7h 20min
4 crosstrainerpass, 18,7 km, 1h 02min
17 styrkepass, 2h 21min
11 promenader, 20 km, 3h 14min

Total träningstid (promenader medräknat) är nästan 14 timmar! Grymt bra jobbat! om jag får säga det själv…

Med tanke på att jag sprang totalt 2 km under hela mars (därtill 1 crosstrainerpass) så är utvecklingen enorm! Ser med stor glädje fram emot maj när det inte bara ska tränas utan också tävlas, både på Göteborgsvarvet och Stockholm Marathon! Ses vi där?

2 responses to this post.

  1. Klart vi ses där! Lycka till.

    Svara

  2. Ja att gå från 2 km till 80+ km löpning + en massa annat. Syggt jobbat! Och i maj blir du ännu tuffare!

    Svara

Kommentera

