Chalmersnalle

nalle_med_chalmerstroeja_medium Idag köpte jag en liten nalle till Oskar. Jag kunde inte motstå den här när jasg fick se den så på lunchen åkte jag till Cremona och köpte den. Helt fantastiskt söt tyckte jag, men vi får väl se vad Oskar tycker om den när jag kommer hem i eftermiddag.

Han är vanligtvis inte sådär jätteförtjust i mjukisdjur men det kommer mer och mer tror jag. Och på ett sätt är ju den här nallen mer en prydnad än en leksak, men vill han leka med den så får han självklart göra det.

Igår var vi ute och firade att vi lanserat Polarn o. Pyret också. Det blev middag på Swedish Taste. Mycket gott och trevligt. Själv har jag några veckor kvar innan jag går hem på pappaledighet och det blir väl en del småfixar antar jag, men det är skönt att vi äntligen är live. Har du inte kollat på sajten så gör det. Den är riktigt bra.

Kommentera

