Börjar om, med TWAR?

För länge sedan bloggade jag, men någon annanstans… Nu ska jag försöka igen, och se om jag lyckas hålla i bloggandet lite längre den här gången. Det återstår väl bara att se om jag lyckas blogga mer eller mindre ofta bara. Det är ju det som har varit mitt största problem, att jag inte kommer ihåg att skriva något i bloggen… Och hur roligt är det att följa en blogg där det inte händer nåt?? Det får bli ändring på det.

Jag tror i alla fall att jag har eller har haft TWAR, eller Chlamydia pneumoniae som det egentligen heter enligt FASS. Jag har varit småsjuk hela hösten och vintern och det kulminerade nu i slutet av februari med en fruktansvärd hosta och tryck över bröstet.
När jag gick till doktorn för 4.e gången det här året hörde han några knackningar eller nåt sånt i lungorna så jag fick antibiotika (Ery-Max). I går åt jag sista tabletterna och jag känner mig bättre – absolut – men inte helt bra. Men vi avvaktar provsvaren innan vi gör något mer. De borde komma idag eller imorgon.

Nåväl, bloggningen har bara börjat men detta får räcka för nu.

Kommentera

